1.12.2010

Mini Çakallar & Elano

Yönetimden memnun değildik tamam da zihniyetin Mini Çakal düzeyinde olduğunu bilmiyorduk, Elano transferi ile öğrendik. Oyuncunun ilerleyen sezonlarda alacağı parayı ödemeyecekleri ile övünüp bunu kasaya kâr olarak ekleyen bir yönetim anlayışımız varmış.

Öylesine bir hava yaratıldı ki Elano'nun uzun vadeye yayılan bonservis ödemesinin kalan taksitleri de ödenmeyecek sanıyor insanlar. Bizim aciz yönetim bunu hesaplamakla uğraşmamış. Ödemeyeceği parayı ödeyip de geri almış gibi kazanç sağladık diye manşetten duyuran adamlar ödemek zorunda oldukları ve paşa paşa ödeyecekleri o paradan hiç mi hiç bahsetmiyorlar. Gerçi bunu kim düşünecek o da var, atıyorum her 10 taraftardan 2-3 tanesinin bile aklına gelmiş midir bu şey? Sanmıyorum.. 7 Milyon € verdik biz bonservise, hala yarısı veya daha fazlası ödenecek bunun. Hadi ödenecek tutar 3 Milyon € olsun şimdi gelecek parayla kapatmış olalım hesabı. Ya öncesinde verilen 4 Milyon € ne olacak?.. Nerdesinden tutsak elimizde kalıyor arkadaş.

Gece bir baktık Elano giymiş beyaz Santos formasını ve çıkmış karşımıza. Yönetim sağolsun adama 12.000$'lık borcunu bile ödememiş, resmi siteden onu anlıyoruz. Sen bunu bile ödeyeme, sonra çık attığın her adımın ardından 2012 ve kriter içerikli cümleler kur. Kime yedirmeye çalışıyorsunuz bu basiretsizliği çok merak ediyorum.
Elano'nun gidişi konusuna geçecek olursak da şunu söylerim ki ne üzüldüm ne sevindim. Üzülemedim çünkü 1.5 sezonda verdiği çok da katkı yok. Sevinemedim çünkü bulması gereken şansı ve güveni Hagi ile daha fazla bulmuştu. Belki işleri yolunda giderdi ama 1.5 yıldır tutmayan doku bu kez tutar mıydı o da belirsiz tabii. Kupa maçında Denizlispor karşısında sevindirmişti bizleri, orta sahayı kontrol etmesi yüz güldürmüştü ancak bir benzerini tekrar yapamadı. Hagi'den sonra kötü diye eleştirilecek bir maçı olmasa da çok iyiydi diye göklere çıkarılacak ilerisi için büyük umut beklenecek maçı da olmamıştı. Yani Elano'nun gönderilişi Misimovic olayındaki gibi ciddi problem değil. Misimovic 3 ay takımla beraberdi ve kadro dışı bırakıldı, Elano ise bir şey yapacak olsa 1.5 yılda yapardı sanırım. Tek sorun Elano'nun gönderildiği zaman, en azından Aralık ortasında maçların sonlanması beklenmeliydi. Şu kalan birkaç maçı atlatıp yollasak daha iyi bir hamle olacaktı gibi..
Mini Çakal ile başladık öyle bitirelim postu... Tanımayanlar da iyice tanımış olsun Mini Çakal'ı ki yönetime bunu derken ne demek istediğim anlaşılsın...

1 yorum:

Hakan Özkan dedi ki...

Keşke çakal olsa bizimkiler bildiğin devekuşu.

  ©Artemio Franchi. Template by Dicas Blogger.

TOPO