13.02.2009

Galatasaray'a Verilen Ceza

"Galatasaray'a, stad çimlerinin statüye aykırı şekilde sulanmasından dolayı 5 bin TL, taraftarının neden olduğu saha olayları nedeniyle 5 bin TL ve takım halinde sportmenliğe aykırı hareket nedeniyle 9 bin TL para cezası veren PFDK, kulübün resmi internet sitesinde ''Futbol Federasyonu'nun saygınlığını zedeleyen ve futbolun değerini düşüren sportmenliğe aykırı beyanlarda bulunmaktan'', sarı-kırmızılı kulübe 100 bin TL daha ceza uyguladı. Böylece Galatasaray toplam 119 bin TL para cezası aldı."

Cezadaki 114.000 TL'ye sesimi çıkarmıyorum, doğru karardır hepsi, özellikle de 100.000 TL'lik ceza o kadar açıklamadan sonra hakedildi. Buna itiraz edecek bir şey görmüyorum. Ancak kafama net olarak takılan bir şey var ki o da işaretlediğim ceza.. Stad çimlerinin statüye aykırı şekilde sulanması gibi fantastik bir cezayı ilk kez duyuyorum. Zemin ıslatılırken de bunun statüsü olduğuna göre belirli bir miktardan sonra ıslanmaması gerekiyor gibi bir kural algılıyorum ben. Bunu algılarken de merak ediyorum Sivas'ta oynanan zemin statüye aykırı değil miydi ? O sahada iki takım futbolcularının da canını yaka yaka futbol oynattınız, sonra çıkıp yapılan sulamaya ceza kesiyorsunuz.. Vay be..

Petit de bahsetmiş bu konudan..

Buzun üstünde futbol oynat, üç hafta sonra da saha fazla sulandı diye ceza kes.

Bu nasıl bir mantıktır çözemedim, çözmek de istemiyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Nasıl suladıysak artık işemedik ya üzerine. Bu düşmanlığa bir son versin artık bu adamlar.

Adsız dedi ki...

Küfürden ceza almadığınıza dua etmeniz lazım..

cisco dedi ki...

http://www.porttakal.com/haber-fenerbahce-ye-cim-sulama-cezasi-geldi-106595.html

fener de almis zamaninda ayni cezadan.

ote yandan bayagi aradim internetten cim sulama yonetmeligini, ama bulamadim.

ayrica bizim bu cezayi her hafta veriyor olmamiz lazim, cunku benim bildigim her mac oncesi sularlar cimleri.

Sencer Yücel dedi ki...

sakatlık olmasın diye kuru havalarda sulanır çim. her yerde yapılan bir şey bu. ama statüsünü ilk kez duydum. komik olmuş cidden.

  ©Artemio Franchi. Template by Dicas Blogger.

TOPO